XVII : Syftet

Glad Påsk häxor, kycklingar och alla ni där emellan!

Sommarvärmen har slagit ned med dunder och brak här i Göteborg (i April månad!). Jag kan gå barärmat och sitta ute på gräsmattan med en filt och bara avnjuta av en pils om jag skulle vilja det. Skriver vidare på pjäsen och diverse dikter gör jag så gott som dagligen och på måndagar återkommer besöken till teatern för pjäsläsning eller dramaövningar. Jag har dessutom haft privilegiet att bevittna en av mina absoluta favoritband Dornenreich nyligen. I kollektivet har vi blivit förärade av celebert besök i form av Olles broder Erik vilket sätter färg på tillvaron, god damn it plötsligt äter vi till och med frukost tillsammans! Denna Lördag väntar ock en visit till Halland då mitt cousinebarn Ted fyller tvenne. Rykten forteller sedan att folkhögskolekamrater kommer att gästa västkusten lagomt till månadsskiftet. Som toppen på mouset tänker jag i mitten av Maj resa iväg på en spännande äventyr till Rhodos under en vecka samman med fränder från min forna hemort.

Inte illa pinkat hvad?



http://www.youtube.com/watch?v=mU6RXac5uiY


Men detta är förstås idel substitut.
Opiat gjort för att få mig att glömma.
Att den här kroppsmassan inte har kvar mer att uträtta.
Jag undrar ibland om ansträngningen är värt det.
Varför gör jag det jag gör och för vems skull?
Inte det att jag har gett upp.
Jag har bara litet motvind just nu.
En kram och ett påskägg kanske inte vore så dumt ^^


/Lord of lies





Kommentarer
Postat av: Morgan (H) Larsson

Du värkar helt klart ha haft en del intresanta händelser i ditt liv :)



Må din resa till Rhodos inte få dej att stanna där.

2011-04-25 @ 21:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback